Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, je hoeft geen account aan te maken, maar het is wel sneller en makkelijker als je in de toekomst weer iets wilt bestellen. Het beste kun je dan eerst een account aanmaken en dan pas het ontwerp. Dit ontwerp kun je dan ook eenvoudig bewaren.
Op welke manier kan ik betalen?
Bij ons zijn de volgende 5 betaalmogelijkheden:
1. iDEAL
2. PayPal
3. Bancontact
4. Mastercard
5. Visa
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen zijn inclusief btw.
Ontvang ik een bestel bevestiging?
Ja, deze ontvang je altijd. Deze kan je normaal gesproken binnen 10 minuten in je mailbox verwachten. Het kan voorkomen dat deze in je ongewenste mail terecht komt, dus houd deze ook in de gaten. Wanneer je geen bestel bevestiging ontvangt kan het zijn dat je een foutje gemaakt hebt in je email. Neem dan met ons contact op. Wij kunnen dan voor je kijken of het goed is binnen gekomen.
Ik wilde meerdere producten bestellen, kan dit?
Ja dit kan zeker. Als je het 1e product hebt samengesteld en toegevoegd hebt aan je winkelmandje kan je op verder winkelen klikken. Je kan vervolgens een 2e product toevoegen.
Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?
Als je in het winkelmandje bent zie je een prullenbakje staan bij het product. Als je hier op klikt zal deze verwijderd worden.
Kan ik ook teksten opmaken in andere talen?
Bij ons kan je alle teksten opmaken die leesbaar zijn. Dat betekend dat je geen Cyrillsche, Aziatische, Griekse of Arabische teksten/tekens kan opmaken online. Uiteraard kan dit wel als je zelf een ontwerp hebt gemaakt en het bestandje via de webshop upload. Het beste is een PDF bestandje
Kan ik ook op rekening bestellen?
Voor particuliere bestellingen is het helaas niet mogelijk om op rekening te bestellen.
Bevestigingsmateriaal
Er wordt bij elk product aangegeven welk bevestigingsmateriaal er bij wordt bezorgt en hoe u het product kunt monteren.
Ik heb iets besteld maar kan dit nog aangepast worden?
Een aanpassing kan alleen nog gedaan worden indien wij nog niet over zijn gegaan op productie. Zorg er dus voor dat je snel dit ons laat weten. Wij adviseren altijd te reageren op de bestel bevestiging die je hebt ontvangen. Ook is het slim om 5 minuten na het versturen van deze email ons te bellen ter info. Zo weet je zeker dat je aanpassing goed verwerkt wordt.Zijn we al gestart met het produceren van je bestelling, dan is het helaas niet meer mogelijk dit aan te passen zonder kosten.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling wanneer ik dit vergeten ben?
Als we de bestelling nog niet aan het produceren zijn kan dit nog. Wij adviseren altijd dan om de bestelling via de webshop te plaatsen en bij opmerkingen aan te geven deze samen te voegen met de eerder gedane bestelling. Om zeker ervan te zijn dat ze samen verstuurd worden is het slim na bestelling even ons telefonisch te benaderen zodat wij hiervan op de hoogte zijn.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zolang wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen kan deze nog geannuleerd worden. Wil je de bestelling annuleren reageer dan op de bestel bevestiging en bel ons 5 minuutjes later. Dit voorkomt dat we toch al gestart zijn. Zijn wij al gestart met het produceren van je bestelling dan is dit helaas niet mogelijk.