Levertijd en verzending
Bijna alle naambordjes leveren we in 3 dagen. Bij de uitzonderingen staat het duidelijk vermeld. Spoedbestellingen zijn zonder extra kosten uiteraard mogelijk na overleg. Alle voorraadproducten worden binnen 1-2 werkdagen geleverd, mits op voorraad. Alle kleine producten worden via PostNL verzonden, hiervan ontvangt u geen Track & Trace. Brievenbuspakjes met hoge waarde en pakketten worden via Packs verzonden, deze kunt u via een code online volgen via Track & Trace. De levertijd van op maat gemaakte emaille producten is ongeveer ± 5 weken. Voorradige producten worden dezelfde dag of de dag daarna verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Je betaalt bij ons geen verzendkosten.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Alle kleine producten worden via PostNL verzonden, hiervan ontvang je geen Track & Trace.Brievenbuspakjes met hoge waarde en pakketten worden via Packs verzonden, deze kun je met een code online volgen via Track & Trace.
Past mijn bestelling door de brievenbus?
96% van de producten past door de brievenbus. Wil je weten of jouw favoriete product ook door de brievenbus past? Bel dan met onze klantenservice en zij kunnen je het juiste antwoord geven hierop.
Waarom in sommige gevallen geen Track & Trace code?
Bij veel bestellingen die door de brievenbus passen, versturen wij geen Track & Trace mee. Dit doen we voor je om de prijs van een product zo laag mogelijk te houden.
Mijn Track and Trace code doet het niet?
Wanneer je Track and Trace code het niet doet neem altijd met onze klantenservice contact op. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is.
Ik heb een bestelling gedaan, maar ik heb niets ontvangen
Dit kan meerdere redenen hebben. Meest voorkomende redenen zijn:
• Het productie proces heeft langer nodig dan normaal. Wij communiceren dit altijd met je.
• PostNL of Packs heeft een vertraging in de levering.
Ik heb een bestelling gedaan en ik ontvang niets
Heb je een bestelling bij ons gedaan en je ontvangt je bestelling niet, neem dan contact op met onze klantenservice. We proberen dan bij PostNL of Packs te achterhalen waar je bestelling is.Is je bestelling verloren, dan leveren wij gratis een nieuwe.
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet geleverd is. Wij proberen dit natuurlijk te voorkomen door altijd de bestellingen te controleren. Het kan natuurlijk voorkomen dat een product nog niet voorradig is. Is dit het geval, dan hebben wij je hierover ingelicht d.m.v. een email. Zodra het missende item bij ons binnen is versturen wij het dezelfde dag. Zijn wij het vergeten en hebben wij niet goed gecontroleerd, onze excuses. Wij vragen dan ons een email te sturen o.v.v. je order nummer dat je een product mist. Wij zullen het dan vaak dezelfde dag nog versturen.